środa, 29 czerwca 2016

Książki na wakacje, czyli co planuję przeczytać

Cześć :)
 W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać wam, co zamierzam przeczytać w wakacje. Może znajdziecie tu coś dla siebie. Bez zbędnego przedłużania przejdę już do rzeczy.

Książki, które postanowiłam przeczytać w wakacje to:

Bohaterowie umierają Matthew Woodring Stover

Przypadkiem znalazłam drugą część tej książki w Carrefourze za 4,99zł! Bez większego zastanowienia kupiłam ją, dopiero później dostrzegając, że nie jest to pierwsza część. Będąc posiadaczem tego tomu, postanowiłam zakupić rozpoczęcie, za które planuję wziąć się w wakacje.


Z dna piekła Bolesław Dziewięcki

Jako, że interesuję się historią, w moim wakacyjnym stosiku nie mogło zabraknąć książki o takiej tematyce. Tym razem są to wspomnienia z niemieckich obozów koncentracyjnych pana Bolesława Dziewięckiego.


Starcie królów George R. R. Martin


 Po delikatnym rozczarowaniu Grą o tron postanowiłam dać Martinowi drugą szansę. Książka ma ponad 1000 stron, więc z pewnością będzie swego rodzaju wyzwaniem.


Słowa światłości Brandon Sanderson

Najprawdopodobniej jest to najobszerniejsza i najbardziej wyczekiwana przeze mnie pozycja do przeczytania w ciągu nadciągających dwóch miesięcy. Fantastyczna kontynuacja Drogi Kólów z pewnością mnie zachwyci. Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsza od pierwszego tomu.


Tron z czaszek księga 2 Peter V. Brett

Kolejna już książka z Cyklu Demonicznego, cyklu, który zawładnął moim sercem już od czasów Malowanego człowieka. Nie mogę się doczekać, by w końcu móc ją przeczytać!


Bastion Stephen King

Aż głupio się przyznać, ale będzie to moje pierwsze spotkanie z twórczością Kinga (lepiej późno niż wcale). Chcę zacząć od nie byle jakiej pozycji. Wiele czytelników uważa ją za najlepszą książkę tego autora. Jednak tu również liczba stron nie jest najmniejsza. Mam nadzieję, że uda mi się pokonać tę ogromną opowieść (ponad 1100 stron).

Flavia de Luce Zatrute ciasteczko Alan Bradley

Ostatnia już pozycja na mojej wakacyjnej liście. Jakiś czas temu przeczytałam inną książkę z tej serii: Badyl na katowski wór i szczerze przyznam, wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenia. Tak pozytywne, że zapragnęłam więcej przygód młodej Flavii.


Dajcie znać, co wy planujecie przeczytać w wakacje i co chcielibyście zobaczyć wśród moich recenzji :)

Marcelina






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz