poniedziałek, 1 sierpnia 2016

PODSUMOWANIE LIPCA: Pierwszy miesiąc bloga

Cześć :)

Dzisiaj przygotowałam podsumowanie lipca, który minął bardzo szybko, ale też przyniósł wiele przeczytanych książek.

Oto zestawienie pozycji, które udało mi się przeczytać w lipcu:





























Dodatkowo przeczytałam jeszcze 550 stron książki Stephena Kinga To

Ilość książek: 9 i pół

Ilość stron: 5438


Sama nie wiem, kiedy te ponad 5 tysięcy stron zleciało, ale jestem zadowolona z wyniku i mam nadzieję, że w kolejnym miesiącu go pobiję!

Dodatkowo na blogu po pierwszym miesiącu prawie 1500 wyświetleń i 29 obserwatorów i wiele komentarzy. Za wszelkie udzielanie się na blogu chciałabym wam bardzo podziękować, mam nadzieję, że będę się rozwijać i spełniać wasze oczekiwania :)

Zorganizowałam także swój pierwszy konkurs, w którym możecie wziąć udział do 2 sierpnia, serdecznie zapraszam!

A już wkrótce kolejna recenzja, bądźcie czujni :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz