środa, 31 sierpnia 2016

PODSUMOWANIE SIERPNIA: Koniec wakacji


Niestety, nadszedł koniec wakacji, czas wracać do nauki. Mimo to trzeba nastawić się pozytywnie i znaleźć czas na czytanie książek mimo wielu obowiązków :) Powróćmy jednak jeszcze na chwilę do sierpnia. W tym miesiącu przeczytałam mniej niż w poprzednim ze względu na wyjazd i obowiązki związane z powrotem do szkoły. Wynik nie tak spektakularny jak w miesiącu poprzednim ( klik), ale dający powód do dumy.

Nie udało mi się przeczytać wszystkich książek z mojego wakacyjnego zestawienia (klik), ale nie spodziewałam się, że w moich rękach znajdzie się tyle ciekawych pozycji. Lista więc uległa zmianie, ale za to przeczytałam zdecydowanie więcej, niż sobie założyłam :)

Oto zestawienie pozycji, które udało mi się przeczytać w sierpniu:







 recenzja tu





 recenzja tu







Oprócz tego przeczytałam również ponad 100 stron "Łez diabła" Magdaleny Kozak


Ilość książek: 5 

Ilość stron: 1950


Wraz z końcem sierpnia blog obchodzi swoje 2 miesiące. Mam  nadzieję, że po wakacjach nie zwolnię tempa i nadal będę mogła pisać dla was recenzje.

Dziękuję za wszystkie komentarze i wyświetlenia - stanowi to największą motywację do dalszej pracy! Jeszcze raz dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz